04 oktober 2022

Van Apeldoorn via Beesd naar Lokeren

Dinsdag 4 oktober 2022
 
We vertrekken normaal op 1 oktober, maar omdat ik een uitnodiging heb ontvangen 
voor een reünie van oud leerlingen, B82, van de Middelbare Vakschool “Wageningen”
 die 40 jaar geleden de opleiding hebben verlaten. 
De bijeenkomst is op Landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt te Beesd. 
Er waren zo’n 50 oud leerlingen en 2 oud collega’s, Piet Sluimer en Wim Rottier, aanwezig. 
In 40 jaar tijd is er toch heel veel veranderd en er was bijna geen enkele leerling op 
Fons Olfers na (oud collega van me bij Gist-brocades Export) 
die direct van gezicht herkenbaar was. 
Maar gelukkig was dat wederzijds, ik moest me ook vaak voorstellen. 


 Het was een hele gezellige bijeenkomst, ook voor de aanhang.
Ik wil bij deze nogmaals de organisatoren Frans van Beek, Jan Bronswijk en Rien Mook 
hartelijk bedanken voor het organiseren van deze reünie.

We rijden gelijk maar een stukje richting Spanje, 
Onderweg zien we dat een vrachtwagen een deel van de lading verloren heeft.
 
Eerste stop is CP Het Verlorenbos in Lokeren, N51.10992 E 3.99528.
Hier is eigenlijk maar plaats voor 2 campers maar er is ruimte genoeg. 
Het is een rustige plaats en we hebben goed geslapen na een zeer mooie enerverende reünie.

Geen opmerkingen: